Reklamation

Ifølge købeloven har du to års reklamationsret, hvilket betyder du kan reklamerer/ophæve købet, hvis der er tale om en væsentlig fejl eller mangel.

Disse fejl/mangler må dog ikke være opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller skadeforvoldende adfærd.
Du må heller ikke have udsat varen for større fysisk belastning, end den kan holde til/er beregnet til.
Varen skal leveres tilbage i "væsentlig samme stand", som den var da du modtog varen, gerne i den originale emballage.

Muligheden for at reklamerer kan ophører før reklamationsfristen er udløbet, såfremt varen ikke er beregnet til at holde i to år, eller varen ved naturlig brug er slidt op eller brugt op, inden fristens udløb.

Hvis reklamationen er berettiget refunderer vi din fragtomkostning ved returneringen, dog forudsat du vælger den billigste leveringsform.
Du kan vælger om du vil have ombyttet varen eller om du ønsker pengene for varen tilbage.
Du har også mulighed for at modtage en rabatkode på beløbet.

Hvis du ønsker at gøre brug af din reklamationsret skal du:
Kontakte os hurtigst muligt, via telefon eller e-mail. Du finder vore kontaktoplysninger her

Vi skal bruge følgende oplysninger:

  • Dit navn
  • Din adresse
  • Dit telefonnummer
  • Din e-mail
  • Fakturanummer
  • Hvilke vare det drejer sig om. Her beder vi dig opgive varenummer (det finder du på din faktura) samt varenavn.
  • Varens pris
  • Dato på køb af varen
  • Udførlig beskrivelse af fejlen/manglen ved varen

Sender du en e-mail så skriv venligst "Reklamation" i emnefeltet.
Vi aftaler derefter, enten via mail eller telefonisk, den videre procedure.
Du modtager en bekræftelsesmail hvori vi oplyser returadresse.
Vi vedhæfter også en formular og denne skal du udskrive og udfylde med læselige blogbogstaver, og returnerer sammen med varerne. Hvis du ikke kan udskrive formularen, må du også gerne skrive den af, og så udfylde den, altid med læselige bogstaver.

Varen skal selvfølgelig altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Som tidligere skrevet refunderer vi også din fragtomkostning når du sender varen til os, så husk at få en kvittering for afsendelse, og send kvitteringen til os.
For at få dine fragtomkostninger retur, skal du benytte den billigste leveringsform.

Hvis det er muligt beder vi dig tilbageleverer varen i den originale emballage, selvfølgelig altid med samtlige tilbehørsdele og alle emballagekomponenter.

Du kan også læse om din reklamationsret her i vore handelsbetingelser.